Thursday, January 12, 2012

14.-15. 01.2012. Briž Bojana jorgačevića gostuje anderlehtu u najvećem belgijskom derbiju

Navijači "ruše" Mons

Prvo kolo nastavka prvenstva donosi najveći derbi Belgije. Koplja ukrštaju Anderleht i Briž, a idealan sagovornik za pomenuti meč je Bojan Jorgačević, koji odnedavno brani boje gostujućeg tima.
- U ovom derbiju nema pravila - ističe Jorgačević. - Ne pobeđuje uvek bolji, a oba kluba trebalo bi da igraju u najjačim sastavima. Mi smo se pre nekoliko dana vratili iz Španije sa mini-priprema, a čak petorica prvotimaca, među kojima sam i ja, trenirala su pod injekcijama zbog manjih povreda. Inače, moj klub u ovom prelaznom roku planira da dovede tri pojačanja.
Znamo koji je meč za izbegavanje. Koji su za tikete?
- Standard po navici igra dobro pred svojom publikom, ali na prethodna dva meča kod kuće nije slavio. Zato mislim da mora da savlada Beršot. Do bodova bi lako mogao i Mehelen, kojem je domaći teren velika prednost, najviše zbog ogromne podrške navijača. Dakle, Mons gubi.

MOJ TIP
STANDARD - BERŠOT 1
Lirs - Gent X2
Oud Heverle - Lokeren X2
St. Truden - Kortrijk 1X
Serkl Briž - Vesterlo 1X
MEHELEN - MONS 1
Anderleht - Briž X2
Varegem - Genk 1