Thursday, March 8, 2012

08.03.2012. UROŠ MATIĆ (KOŠICE, SLOVAČKA) TIPUJE 20. KOLO

Protekli vikend bio je „pakao“ za kladioničare. Osim ako su slušali savete Uroša Matića, fudbalera Košica, koji je bez greške tipovao svih šest mečeva slovačkog prvenstva.
- Nadam se da sam nekom pomogao – skromno je reagovao Matić. - Prvo kolo nastavka sezone uvek je nezgodno za prognozu, mada četiri godine sam u Slovačkoj, pa sam valjda nešto naučio.
Da li uspeh može da se ponovi?
- Ne bih preterivao sada, a i parovi mi izgledaju teži nego pre nedelju dana. Izdvajam samo Žilinu, koja je imala jakog rivala, a uspešno ga je „preskočila“. Nitra nije blistala proteklog vikenda, a poznata je kao ekipa koja slabo igra kod kuće. Mislim da bi i Senica mogla barem do jednog boda, jer je Dunajsku Stredu napustilo dosta igrača, a i finansijski loše stoji.

MOJ TIP
NITRA – ŽILINA 2
Prešov – Trenčin 1
Z. Moravce – Bistrica 1
D. Streda – Senica X2
Košice – Slovan X